divendres, 11 d’abril del 2014

Mare meva si em descuido no arribo a la 3ª entrega de BOJOS PELS GRANNYS, les setmanes passen ràpidament i encara no sé com. Ja tenia raó el meu pare quan deia que quan et facis gran el temps et passarà volant, "cuanta razón". 
Vacancetes aquí mateix.... quines ganes!!! Quins plans teniu? Jo descansar, descansar, teixir, fer la fotosintesis, arreglar la terrasseta, teixir més, canviar armaris, teixir.... i teixir!!  Ah!! I fer amb la meva fillola, la Zoe,  la mona de pasqua, a veure si m'animo i en faig un post, és una bonica tradició que vam començar quan tenia 3 anys i ens ho passem bomba, això si, la cuina queda ...com queda.



Així que les portes de les vacances i de la mona de pasqua, os deixo el recull dels últims 4 grannys.

Madre mía si me despisto no llego a la 3ª entrega de BOJOS PELS GRANNY, las semanas pasan rápidamente y aún no se como. Ya tenía razón mi padre cuando me decía que cuando te hagas grande el tiempo te pasará volando, cuanta razón. 
Vacaciones aquí mismo... que ganas!!! Qué planes tenéis? Yo descansar, descansar, tejer, hacer la fotosintesis, arreglar la terraza, tejer más , cambiar los armarios, tejer aún más,..... y tejer!! Ah!! Y hacer con mi ahijada, Zoe, la mona de pascua,a ver si me animo y hago un post, porque es una bonita tradición que empezamos cuando ella tenía 3 años y nos lo pasamos bomba, eso si, la cocina queda...como queda la cocina.
Así que a las puertas de las vacaciones y de la mona de pascua, o dejo los detalles de los últimos 4 grannys.


El primer granny està replet de cadenetes, és un d'aquells grannys que són ràpids de fer, tot i així cal estar atents perquè és fàcil descomptar-se.  Al principi quan un s'introdueix en el món dels diagrames es perd i s'ofusca, però mica en mica es van entenent, de debò!!  Jo en sóc molt fan i evito les descripcions, els passos i els llibres i revistes feixugues. Un petit truquillo és imprimir el gràfic i anar marcant amb un marcador o llapis les passades acabades.

El primer granny está repleto de cadenetas, es uno de esos grannys rápidos de hacer, aún así hay que estar atentos porque es fácil descontarse. Al principio cuando uno se introduce en el mundo de los diagramas se pierde y se agobia, pero poco a poco se van entendiendo, de verdad creedme!!! Yo soy muy fan de los diagramas y evito las descripciones, los pasos y los libros y revistas farragosos. Un pequeño truco es imprimir el gráfico e ir marcando con un marcador o lápiz las pasadas acabadas.


via pinterest






















El segon granny és la oportunitat de practica el punt pop corn. Us recomano que doneu un cop d'ull al blog Dada's place on hi ha un tutorial foto a foto genial i que aclareix tot dubte si teniu problemes amb l'anglès. 

El segundo granny es la oportunidad para practicar el punto pop corn. Os recomiendo que visitéis el blog Dada's place donde hay un tutorial genial foto a foto de este granny que facilita cualquier duda si tenéis problemas con el inglés.






El tercer granny pot tenir múltiples formes segons la combinació dels colors que és faci. El diagrama sembla complicat, però en realitat és un granny que la seva complexitat radica en la diversitat de punt: punt baix, punt alt, punt mig, 3 punts alts junts, punt alt doble, punt ras. 

El tercer granny puede tener múltiples formas según las combinaciones de los colores que se utilicen. El diagrama parece complicado, pero en realidad és un granny que su complexidad radica en la diversidad de puntos: punto bajo, punto alto, punto medio, 3 puntos altos juntos, punto alto doble, punto raso.


via pinterest















El quart granny és el meu particular homenatge a la festa de Sant Jordi i a la rosa. Aquesta setmana he publicat al blog un petit tutorial de com fer una rosa i la secció de grannys no podia ser menys. He de confessar que no les tenia totes quan el vaig començar a teixir, perquè tenia pànic a que sortissin com aquells clavells de ganxet de les tietes del meu pare, quina por que els tenia i als vestits de les nines també!! El resultat m'encanta i no descarto teixir-ne més.
No deixeu de pasar pel blog Babylovebrand on teniu el diagrama i el tutorial per fer el granny, i us recomano que mireu quines mantes tant genials teixeix, jo fa temps que la segueixo a l'instragram i estic al·lucinada.

El cuarto granny es mi particular homenaje a la fiesta de Sant Jordi y a la rosa. Esta semana he publicado en el blog un pequeño tutorial de como hacer una rosa y la sección de grannys no podía ser menos. Tengo que confesar que no las tenia todas cuando lo empecé a tejer, porque tenia pánico a que me saliera como los claveles de ganchillo de las tías de mi padre, que miedo les tenia y a los vestidos de las muñecas también! El resultado me encanta y no descarto tejer más. 
No dejéis de pasar por el blog Babylovebrand donde tenéis el diagrama y el tutorial para hacer el granny, os recomiendo que le deis un vistazo a las mantas que teje, son geniales, yo des de hace tiempo la sigo en instagram y estoy alucinada.





Núria ^_^ 

2 comentaris:

  1. nena!!! l'últim el faré si o si per sant jordi!!!! és fipant!!!!

    ResponElimina
  2. Sí que és xula!!!! Jo m'he quedat amb les ganes de fer-lo amb d'altres colors!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips