dijous, 23 de gener del 2014

COMENÇA LA GRANNY MANIA: BOJOS PELS GRANNYS

Fa alguns dies que no estava publicant res, NO M'HE FUGAT,  no patiu! però es que estava inmersa en dissenyar i ordenar idees i en prendre algunes decisions relacionades amb el blog i amb aquesta aventura. 

Us explico, fa uns dies he tingut la gran sort de fer el curs online per emprenedors que Cristina Camarena ha impartit a la pàgina de Jackie Rueda. Sort per doble partida, primer perquè les meves amigues m'hi van inscriure com a regal d'aniversarim (quin regalàs!), i segon perquè ha estat tant i tan revelador que aquesta setmana m'he sentit tan inspirada i il·luminada que he anat a comprar tres llibretes de cop al Tiger. Alguns de vosaltres ja haureu vist la llibreta "Nada es imposible" a l'Instagram. Li auguro tantes pàgines plenes de reptes!!! Quina emoció!!!



A més a més, m'ha arribat l'esperada i anciada "Súper guía de gestión del tiempo para bloggers y emprendedores" de l'Elia Fibla de Superyuppies que vaig comprar per Nadal. He llegit el primer capítol i crec que serà un llibre de capçalera durant un bon temps.


 

I direu: però explica-ho ja!! Doncs com alguns de vosaltres ja haureu intuït al llegir el títol del post a NUS&FILS encetem amb una immensa il·lusió una petita secció, a l'hora que repte, al blog i al facebook: BOJOS PELS GRANNYS.
He de confessar que sóc addicte a aquests quadradets i en general a la tècnica, perquè per sort es poden fer també rodones, hexàgons, rectangles... i convertir-ho en qualsevol objecte. Tinc la casa i el taller ple d'accessoris fets amb grannys!!jijijiji! Un dia us faig una recopilació.

Així que cada divendres publicaré al facebook un granny i passades 4 entregues faré un post al blog explicant detalls dels grannys en qüestió, com les mides, materials, patrons... tot el que fa falta perquè si us enamoreu de cop d'aquests deliciosos quadradets el pugueu fer immediatament. Així que si no us podeu esperar, no dubteu en seguir-me per la pàgina del facebook.

L'altre novetat, és que després de meditar i pensar durant dies, he decidit que el blog el publicaré també amb castellà. Podria escriure-hi directament en el pròxim post i no explicar el canvi, però no seria honest. Les raons són ben senzilles, d'ençà que vaig començar a utilitzar internet per buscar idees relacionades amb el ganxet, m'he anat topant amb grapats de blogs que per mala sort meva no he entès el seu contingut, ja us podeu imaginar per què: l'idioma. Així, que trenquem fronteres, esperem que aquest canvi sigui per a bo i no us espanteu quan el pròxim post sigui també amb castellà.

I no us penseu que tot queda aquí, perquè tinc algunes novetats més, però les aniré desvelant a poc a poc!!! ;-)

Què us sembla tot plegat?


Núria ^-^

2 comentaris:

  1. Oleeeeeeeeeeeeee!!!! Felicitats per tot plegat! Tinc una amiga que també ha fet aquest curs del què parles, tot és bo si t'ajuda a imaginar i obrir la ment a coses noves! Genial la idea dels grannys, estarem atents i tranqui, jo escric en castellà a l'Atelier pel mateix, no importa l'idioma amb el què escrivim!!!!!! Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara el que tinc és moltes ganes de fer un curs de fotografia online a la pàgina de la Jackie Rueda, oi que et van dur una càmara per Nadal. Què tal van les pràctiques? Ojalá que també pogués escriure en anglès, però això està a anys llum!! Jijijijij!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips