divendres, 17 de gener del 2014

AMIGURUMIS: UNA FAMÍLIA MOLT ESPECIAL


Fa uns dies he estat donat vida amb els fils i les agulles a una família molt especial. 
A mitjans d'estiu un dels millors amics del senyor Nus&Fils, el Pau,  em va proposar que reproduís els seus germans i la seva mare amb la tècnica del ganxet.
El cert, és que vaig dir que sí amb molta rapidesa, però, sincerament no les tenia totes. 
Admiro la tècnica dels amigurumis, tot i que, habitualment no la utilitzi; es poden fer autèntiques obres d'art i reproduir quasi bé 
 qualsevol objecte de la realitat, són brutals!!!

Fa un temps vaig descobrir els super artistes de Lalalatoys i Oh!Villo, que reprodueixen retrats de persones o animals amb una simpatia encantadora. I el cert és que m'han servit d'inspiració, perquè la seva feina és excel·lent.

Així que fent i desfent vaig agafar com únic patró la fotografia que el Pau em va passar. Uf!! Quin cacau, samarretes, camises, corbates, sabates... i posar els ulls de seguretat, vaig trigar la vida en saber com es col·locaven! Però estic molt contenta i il·lusionada pel resultat i perquè ha estat el regal d'aniversari i reis del Coro, la mare del Pau.

Què us semblen? 
 





Núria ^-^



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips