dimecres, 11 de setembre del 2013

UNA MANTA MOLT ESPECIAL


Fa uns dies que vaig acabar una manta molt especial per una personeta molt especial: el Jair. El germanet de la meva fillola, que aquest mes d'agost va néixer, ampliant així la família Pujols.


Una manteta de 95 cm de llarg per 75 cm d'ample, formada per 63 grannys i envoltada per 11 passades de granny horitzontal.
Vaig utilitzar la meva inseparable agulla del número 3 argonòmica, un munt d'hores i molta paciència!!! Jajaja!
I, finalment, vaig cosir a la part de darrera un troç de cotó, per estalviar-me, així, la feinada d'amagar els fils. 






Aquí us deixo el patró del tipus de ganny que he utilitzat.


                   Font: lanasyovillos.com 

Fins la propera! Per cert si feu una manta, tingeu en compte a fer una bona previsió de la llana, no fos cas que tornessiu a la tenda i tinguessiu un ensurt!!


1 comentari:

  1. Que bonica!!! I encara que sigui una feinada, quan ho fas per algú per tan especial, donen igual les hores!!! T'ha quedat genial!! Per cert, una consulta! On t'has fet fer les etiquetes? He mirat un munt de webs i no me'n convenç cap ;) Gràcies guapi!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips