dimecres, 5 de juny del 2013

NO M'HE POGUT RESISTIR...


Fa uns dies que vaig comprar un cotó deliciós barrejat amb lli a la botiga de llanes Eulàlia a on acostumo a anar sovint, ja que és de les poquetes tendes que encara pesen la llana! 
Després de pensar què podia fer i remenar els arxius del meu ordenador em vaig decidir per una bonica samarreta d'estiu. No va ser fàcil la decisió, perquè tot i que fa temps que teixeixo hi ha una cosa que sempre em sorprendrà, el resultat final d'un material, mai et pots arribar a imaginar com quedarà quan està en l'estat sòlid d'un cabdell.

Així que us passo el patró que he mig seguit per fer la samarreta! Crec però que buscaré una tela bonica per cosir-la en la part de dalt. Quines ganes d'estrenar-la ja!





Encara no m'he decidit però crec que la deixaré oberta pel darrera i li afegiré un parell de botons de coco que fa temps que tinc ganes de fer servir.





Aquest és el diagrama que he fet servir, tot i que he desplaçat el dos triangles cap al mig enlloc de fer-ho com els de la imatge en una part lateral; això ha provocat que la costura del teixit m'ha quedat just al mig de l'esquena.
El patró l'he tret d'una revista japonesa que vaig descarregar aquí.




Si us animeu, compartiu les fotos!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips