dijous, 25 d’abril del 2013

QUANT FAS UNA SUPER TROBALLA

Una de les coses més difícils a l'hora de fer ganxet, i d'altres tipus de teixits, es trobar el material (fils, cordons, cordes, llana...) a un preu assequible. Ja que al final pots acabar realitzant una peça de museu degut al preu final.


Des de fa temps li vaig al darrera al cordó de canam, m'encanta la textura natural i la forma amb la que queden els teixits, però com us podeu imaginar el que he anat trobant és super car. Un dissabte a la tarda em vaig apropar a la Corderia Farrés a Barcelona, però no vaig calcular els horaris que feien i la vaig trobar tancada. Així que vaig fer una visita al magnífic barri de Gràcia i al botigueta Nido de Abeja i....txatan! Vaig trobar canam de color natural, vermell i verd!!!  Amb el qual en va sortir el següent bolso.

                       


Però pensant en els futurs tallers i en un preu més assequible no em vaig rendir i vaig fer una visita a un petit magatzem/fàbrica que la Núria i la Teresa, alumnes del grup Enganxa't al ganxet, m'havien comentat, Francisco Casañas S.A al c/ Dr. Crehueras a  Sabadell. Mare meva i quina super sorpresa quan vaig entrar, el noi super agradable, els preus molt més assequibles i una gran varietat de canam, nylon, plàstic... un tresor!!!



Us animo que us hi passeu, si teniu ganes d'experimentar amb d'altres materials, i, sobretot ara que s'acosta el bon temps i la llana fa tanta calor. 
Per què us feu una idea vaig comprar una bobina de 500gr de canam per 8€, un cabdell de canam vermell de 100gr per 3€ i 4 bobines de cordill de cotó per 6€, en total 17€!!!!!!!!!



Així que vaig posar fil, millor dit canam a l'agulla i a teixir que falta gent.  
I amb una tanca que vaig comprar a La Cantatrice he fet una funda super veraniega!!! Què us sembla?????







Estic pensant en publicar un tutorial. Si teniu una idea... proposeu!!!

6 comentaris:

  1. Nenaaaaaa, enhorabona per aquest projecte, de segur que hi trobarem molt bones idees i "labors" fetes amb les teves mans maravelloses...a partir d'ara et segueixo!!!

    Mil petonets
    Carmina

    www.interiorsoriginalsshop.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carmina!!! Sort que te'ns experiència perquè vaig ben perduda amb el tema del format!!! Gràcies!! Jo diria que també et segueixo però amb l'envolic que duc, ja no ho sé...jejejejejeje!!!

      Elimina
  2. M'encanta aquest nou projecte Núria!felicitats
    prenc nota pel cistell! serà el meu repte!!!ueueue!

    ResponElimina
  3. Ostres! Hi vas anar! Molt, molt bona pinta i està al costat de casa... no trigaré a passar-m'hi jo també!

    ResponElimina
  4. M'apunto l'adreça! Hi treuré el cap!

    Molt xulo el bloc!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi tant que hi has de passar val la pena!Depen de les restes que tingui en el moment però hi ha fils i cordes diferents als habituals que es poden trobar a les merceries! Merci... molt que faig ganxet, però tot just m'acabo d'iniciar en el món dels blogs!!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips